سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین لیست سالن عقد

نکاتی برای انتخاب بهترین سالن عقد و ازدواج

بسیاری از عروس و دامادها سالن عقد اجاره می کنند تا مراسم خود را به بهترین نحو ممکن برگزار نمایند. برای انتخاب بهترین سالن عقد و ازدواج باید به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید. در این صورت می توانید یکی از بهترین سالنهای عقد را برای برگزاری مراسم انتخاب کنید. از جمله نکات بسیار مهمی که شما نیاز است زمان اجاره سالن عقد به آنها دقت داشته باشید را در ادامه بیان می کنیم.

سفره عقد سالن عقد ایرن

برخی از نکات مربوط به انتخاب بهترین سالن عقد و ازدواج عبارت است از:

خدمات سالن

خدماتی که سالن عقد ارائه می دهد را باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید. هر یک از سالنهای مناسب مراسم عقد خدمات متنوعی دارند و هزینه های خدمات با یکدیگر فرق می کند. بنابراین شما باید به خوبی هزینه هر یک از خدمات را باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید. خدمات مربوط به پذیرایی شام و ناهار ، شمع آرایی، نورپردازی، گل آرایی و … هر یک از سالنها را باید به خوبی بررسی نمایید. برخی از خدمات به صورت لوکس ارائه می شود که هزینه دریافت آنها بالاتر می باشد. پیش از اینکه سالن های عقد را اجاره کنید باید در مورد خدمات سالن اطلاعات تان را افزایش دهید.

ظرفیت سالن

از دیگر نکاتی شما زمان اجاره سالن عقد باید به آن دقت داشته باشید ظرفیت سالن است. تعداد مهمانان خود را در نظر بگیرید و سپس سالن مناسبی را انتخاب نمایید. در واقع باید بدانید که اگر تعداد مهمانان شما زیاد است نمی توانید یک سالن با ظرفیت 100 نفر اجاره کنید. شما نیاز است که پیش از انتخاب سالن، تعداد مهمانان خود را به درستی برآورد نمایید. ظرفیت هر یک از سالن های عقد متنوع می باشد. بنابراین شما به راحتی می توانید یکی از انواع سالن های عقد را برای برگزاری جشن انتخاب کنید.

توجه به در دسترس بودن سالن عقد

در دسترس بودن سالن عقد یکی از دیگر نکاتی است که زمان انتخاب بهترین سالن عقد و ازدواج باید به آن دقت داشته باشید. اگر مهمانان شما در ناحیه مشخص شده ای زندگی می کنند بهتر است که سالنی را نزدیک موقعیت زندگی آنها انتخاب کنید. در این صورت مهمانان تان به راحتی می توانند به مراسم عقد بیایند. موقعیت مکانی هر یک از سالنهای عقد را زمان اجاره باید به خوبی بررسی نمایید.

دکوراسیون سالن

بسیاری از عروس و دامادها به زیبایی سالن اهمیت می دهند. بنابراین زمان انتخاب سالن عقد باید به خوبی زیبایی و دکوراسیون سالن عقد را مورد بررسی قرار دهید به طور معمول به زیباترین شکل ممکن طراحی می کنند. با این وجود اگر شما مایل باشید می توانید هزینه بیشتری ارائه دهید تا به صورت شخصی و سفارشی برایتان سالن را طراحی کنند. سالن هایی که طراحی خاصی دارند و به صورت لوکس طراحی می شوند هزینه اجاره زیادی دارند. در صورت دریافت خدمات شمع آرایی و گل آرایی باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید.

هزینه های اجاره سالن عقد

هزینه هایی که مربوط به اجاره سالن عقد می باشد را باید به خوبی بررسی نمایید و طبق بودجه تان یکی از سالنهای عقد را اجاره کنید. پیش از انتخاب بهترین سالن عقد و ازدواج باید به خوبی نکات ضروری را در نظر داشته باشید و سپس سالن را اجاره نمایید. برخی از سالنهایی که لوکس هستند هزینه زیادی برای اجاره خواهند داشت. بنابراین شما باید به خوبی هزینه های مربوط به اجاره سالن، خدمات سالن و …. را بررسی کنید. پس از آن طبق بودجه در اختیارتان و تعداد مهمانان خود یکی از سالن ها را اجاره نمایید.

امکانات پارکینگ و آسانسور و ….

مهمانان شما باید بتوانند ماشین خود را در بهترین موقعیت پارک کنند تا خطری امنیت ماشین شان را تهدید نکند. بنابراین باید زمان اجاره سالن امکانات سالن مانند پارکینگ، آسانسور و …. را بررسی نمایید. برخی از سالن هایی که اجاره داده می شوند دارای پارکینگ هستند. بنابراین شرایط امنیت خودروی مهمانان در پارکینگ ها تامین می شود. بسته به تعداد مهمانان تان باید یکی از سالن های عقد مناسب را اجاره نمایید. همچنین بر اساس تعداد طبقاتی که سالن عقد دارد باید آسانسور سالن را جهت راحتی مهمانان مورد بررسی قرار دهید. برخی از سالن های ازدواج و عقد تعداد طبقات زیادی دارند که مهمانان به سختی از پله های سالن می توانند رفت و آمد نمایند. بنابراین باید برای این سالن ها آسانسور طراحی شود.